SAMMANFATTNING

Ojojoj.. Har haft det fullt upp under hela helgen. Har inte haft tid att blogga och ingen ork. Ska sammanfatta lite om helgen till er.

Fredag: Jag var med Azba i täby centrum och letade efter en present till hennes kompis. Drog hem vid typ halv sex tiden. Jag och Steffie kollade på teve och bestämmde oss för att köpa Ben&Jerry's på Ica, så vi drog dit. Påvägen hem träffade vi Linus, sen kom det mer personer. Vi hade det skit trevligt och jag vart nöjd med dagen. Vi gick hemmåt vid halv ett tiden och käka lite glass.. Efter ett tag så gick vi och la oss i mitt rum. En lyckad och mysig utekväll.

Lördag: Jag och mina päron skulle till Täby Centrum för att köpa ett par skor och en jacka till mig. Passade på att köpa några saker till hösten. Köpte tillslut två par mjukisbyxor, en tjocktröja och två Body Splash på Hollister, en T-shirt med tryck på H&M, två par midje-jeans från VeroModa. Efter det så träffade jag på Linna för att hon hade inget annat att göra hemma. Vi gick runt och snackade lite och helt plötsligt så åkte vi till Kista Galleria för att leta ett par skor. Jag köpte bara en leopard-halsduk från NewYorker. Linna fick skjuts hem för att hämta sina saker, eftersom hon skulle sova hos Azba. Helt plötsligt så skulle jag också det. Sov hos azba med Linna och hade det super.

Nu känner jag att inlägget vart jätte långt så om ett tag så skriver jag om idag!

en bild på mig som bebis

Kommentarer

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0