SKYPE HAR BLIVIT EN RUTIN FÖR MIG OCH LINNA NU !

skypade precis med linna och en till person, min mick fuckadeup sig så jag fick skriva, vilket var jobbigt när dom kunde prata -.-, sitter i min sköna soffa och gör typ ingenting. kollar lite på bloggar och ska snart sätta på musik. tror att jag ska lägga mig snart, hoppas jag somnar direkt så att jag vaknar ganska tidigt och inte slösar bort hela dagen som alltid. juste, nästa vecka är det praaaaao, jag börjar klockan åtta och det tar en timma, klockan tio över sju tar jag bussen, alltså så måste jag vakna halv sju -.- kuuuul. hörs imorn :)
puuuuuuuussar ♥

/btw.. pappa har en ny dator, en mac och jag har inga bilder på den.. !


Kommentarer
Postat av: jenna ~ det kan aldrig bli för mycket rosa

söt blogg :)

2011-03-20 @ 11:05:34
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0