PRAODAG 1

idag var det min första dag på praoen, det gick faktiskt ganska bra! jag praoar på sophiahemmet som ligger i tekniska högskolan, svettmottagningen. min uppgift var att hämta sprutor och lägga in morfin i några, dom flesta var ganska trevliga. dom har spotify så jag fick söka på låtar som vissa patienter ville lyssna på, hittade några nya låtar som jag aldrig hört förr. jag fick ha på mig en grön dräkt också, jag såg liten och söt ut ^^. jaja, sitter och lyssnar på musik och laddar ner nya skype på min dator, om fem minuter ska jag skriva ett till inlägg, så titta in då !
pussaaaaaaaaaaaaaar !


Kommentarer
Postat av: Sofia

fin blogg :D Hur mår du?

2011-03-21 @ 21:55:03
URL: http://sofiaekstrom.blogg.se/

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0