..

vaknade för ett tag sen och insåg att det var ganska tidigt. för att jag la mig runt fyra tiden igår.. trodde att jag skulle vakna klockan halv två, för det brukar jag göra. jaja, sitter i min soffa i mitt rum och lyssnar på hög musik, yeeah.
idag skulle jag ha dragit till kista med steffie för att vi skulle shoppa, men min mamma fyllde år igår så vi firade henne då och så ska det bli idag med. fattar egentligen inte varför, men det var något med tårta och daniel va inte med. kommer nog inte vara där så länge men men.. jag hör nog av mig igen innan jag drar.
puuuuuuuuss :) ♥



Kommentarer
Postat av: smollwald

Sluta va så snygg ! <3

2011-03-20 @ 12:28:07
URL: http://juliasmolle.blogg.se/

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0