TRE-SAKER-TESTET

Tre saker jag inte förstår mig på: killar, kärlek och no
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: har en laptop.. på soffan ?
Tre saker jag gör just nu: bloggar, skypar och inne på facebook
Tre saker jag vill göra innan jag dör: surfa, dyka med tuber och skaffa familj
Tre saker jag kan: tennis, koka nudlar och konståkning
Tre saker jag inte kan: dansa, laga mat och vara arg på någon
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: mig, musik och joseph vincent
Tre saker jag skulle vilja lära mig: dyka, surfa och dansa
Tre favoriträtter: pasta, korvstroganoff och pannkakor

Sömn-testet
- Vad har du på dig när du sover: t-shirt
- Hur sover du helst, på sidan, ryggen etc: på sidan eller magen
- Hur många kuddar har du i sängen: två
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna: bara om jag vaknar mitt i natten
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång: väldigt ofta

Mode-testet
Beskriv din stil med 3 ord: olika varje dag
Vad innebär mode för dig: snygga kläder och ibland det som är "inne"
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker: bikbok, h&m, ginatricot och kicks
Shoppar du second hand: nej
Vilken är din favoritdesigner: Calvin Tran (pågrund av att han gjorde en jacka som kunde bli en väska)
Vad är din favorit i höst: favortit ?
Hur mycket shoppar du för i månaden: 600+
Dyraste plagget respektive billigaste: jag håller inte koll på det
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag: nej, mer
Brukar du tröstshoppa: ibland
Högklackat eller lågklackat: lågklackat
Vilken är din drömväska: en Louis Vuitton och en Gucci
Vilket blir ditt nästa köp: skor
Vilka är dina stilikoner: ingen
Favoritplagg just nu: ett par svarta shorts
Favoritaccessoarer: mina ringar

Lycklighets-testet
[ ] Du har en pojkvän
[x] Du har ett eget rum
[x] Du har en mobil
[x] Du har en iPod/MP3 spelare
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans
[x] Du har fler än 2 bästa vänner
[ ] Det finns en pool i din gård
[x] Du klär dig som du vill
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum
[x] Du har aldrig blivit nedslagen
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på
[x] Ditt rum är stort nog för dig
[x] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter
[x] Du samlar på något normalt
[ ] Du längtar till skolan
[/] Du önskar inte att du var någon annan
[x] Du spelar någon sport
[x] Du brukar göra något efter skolan
[ ] Du äger en bil
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar
[/] Du är nöjd med ditt utseende
[ ] Du har inget självförtroende alls
[ ] Du har aldrig fått IG
[ ] Du vet vad som händer i världen
[x] Du bryr dig om folk
[x] Du är nöjd med ditt liv
[x] Du kan mer än ett språk
[x] Du har ett smeknamn
[x] Du har ett husdjur
[x] Du kan hela orden från 10 låtar
[x] Du har inga "fiender"
[x] Du är en ganska snäll person.
Total: 26
0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Kommentarer

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0