TEST

Den är jag:
[x] Har ett smeknamn
[x] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[x] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft vänner
[x] Har gått på simskola
[ ] Har bra ordning på mina grejjer
[x] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[x] Har svikit någon
[x] Gillar att sporta
SUMMA: 11
Utseende:
[ ] Jag har långt hår
[x] Jag använder smink
[ ] Jag har färgat håret fler än 2 gånger
[x] Jag har tyckt att jag är ful
[ ] Jag är lång
[ ] Jag bär alltid mode
[ ] Jag har blandfärg på ögonen
[ ] Jag har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[ ] Jag har färgat hår just nu
[x] Jag har min vanliga hårfärg just nu

SUMMA: 3

Förhållanden:
[ ] Jag har kille/tjej
[ ] Jag är gift
[ ] Jag är kär
[ ] Någon är kär i mig
[ ] På G med någon
SUMMA: 0
Övrigt:
[ ] Jag har fler än 5 bästa vänner
[x] Jag har mobil
[x] Kan numret till fler än 5 pers i huvudet
[x] Kan sjunga när andra lyssnar
[x] Gillar att kolla på TV
[ ] Tar droger
[x] Dansat på mitt rum
[ ] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[x] Namngivit en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke
SUMMA: 8
TOTAL SUMMA: 22
0 - 15, Du är onormal!
16 - 21, Du är normal
22 - 34 Du är ball!
35 -38, Du är blajjig

Kommentarer

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0