BILDER

här kommer några bilder från idag - sparade bara dom som jag va med på ;)
bild på hela min klass.. och jag står framför den längsta killen i klassen..


bild på lucas, linna mig och sophie


bild på mig, julia, azba, sophia, saga, ida, linna och linnea


cecilia och jag. ser skit liten ut !


jag och saga när vi väntade i en timme på bussen till sophie


medans så åt jag och linnea pastasallad och sophia åt sushi, mums !


sen när vi kom fram så åt vi tårta !


efter det så tog vi massor med random bilder, t.ex. den här på sophia och saga


bild på mig och azba

- ll -

det va dom bilderna jag hade, azba har inte laddat upp några bilder alls men dom kommer nog snart.
pussar ♥

Kommentarer

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0