@ ALEX HOME

är hemma hos alex och igår så sov jag här (igen). daniel fyllde år igår så vi firade honom och han va med sina vänner. sen när dom drog hade jag tråkigt.. vet inte varför med det fanns inget att göra så jag hoppade studsmatta med min lilla kusin. senare mot kvällen kollade jag och alex på två filmer. dom heter typ fast and furious tokyo drift och blood and bone. båda va fett bra! jaja, snart ska jag sola om det slutar blåsa så himla mycket. hörs snart med en "funni" bild.
pussen !



en bild från rålis med sophie & linna ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta Andersson

Goddag! vad spännande dina inlägg är. lär med all säkerhet läsa lite mer. (: Hoppas du har en bra dag ;)

2011-07-01 @ 16:41:03
URL: http://jade.se

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0