CORNELIA

är med cornelia hemma hos mig och vi lyssnar på musik. finns inget att göra så snart stänger jag av datorn och så får vi snacka.

idag har jag varit med älskade louise, ellen, sommar och ludde. vi va nere i parkan, åt och snackade lite. sen bestämde vi oss för att gå någon annan stans. vi gjorde inte så mycket mer än att leka lite med snön och köpa lite grejer. sen tog dom bussen till resarö och jag stannade för att träffa cornelia. jag fick fan som en mupp i en timma, skit kallt också. sen träffade jag henne och drog hem. runt halv tolv skulle vi dra till statoil för att köpa cola till kvällen, pengarna va i bilen, så jag tog bilnycklarna och gick till parkeringen, ville prova att starta bilen.. det gick inte så som jag trodde att det skulle. den hoppade till framåt.. läääskigt säger jag bara. det va ju sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå gulligt när c o r n e l i a garva -.-
jaja, det va min dag. bilder kommer upp imorrn !
puss :)


Kommentarer

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0