FIRST DAY AT SCHOOL

idag var det första dagen i skolan. jag började 11.00 och slutade 12.00, vilket va skönt. vi fick våra tillfälliga scheman och lite info om lärare osv. fick reda på att vi är den första engelska skolan som har 32 macbooks och 32 ipads 2 ! men jaja..
va i täby centrum med julia och azba för att kika runt på lite kläder men jag hittade inget.. julia drog efter en stund så jag fick träffa azbas fina familj. vi gick runt lite här och där, vilket va trevligt! sen drog jag hem och kollade på film med min käre bror.

för att vara första dagen va den faktisk rätt lyckad, mot kvällen iaf :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag med! :(

2011-08-24 @ 20:12:45
URL: http://idaklintberg.blogg.se/

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0