"KÄRLEK"

du visste verkligen vad du skulle säga för att få mig att falla för dig. allt var ju bara driv och "det var verkligen inte meningen att såra mig", varför fan gjorde du så mot mig ? men nej, jag går verkligen inte på det igen. du gjorde fan samma sak mot min kompis, även din kompis. hur fan kan du stå ut med dig själv. känner mig som en jävla stalker ! jag måste veta vad du gör, vart du är och vem du är med. men ändå, om jag vill veta det.. så frågar jag dig ändå inte. jag pallar verkligen inte med livet för ditt jävla fel. ingen vill se den här vanessa, det är vad jag har hört. jag vill inte heller göra det när jag kollar mig i spegeln !
jag vill inte äns visa mig mer.


Kommentarer

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0