SÖNDAG..

kulit.. idag är det söndag och det innebär att städa, plugga och vara hemma.
steffie och louise drog för kanske 2 timmar sen, dom slaggade ju här. vi hade
det inte så jätte kul men mysigt var det iallafall. vill dra till visinge men jag tror
inte att jag gör det, är helt död idag. imorrn har jag 4 inlämningar och inga av
dom 4 är klara, lycka till för mig lixom. det går fan inte bra för mig så nu jävlar
ska jag dampplugga den här veckan och nästa vecka, så jag träffar ingen människa!
PUSS !

- älskar dig hund ! -


Kommentarer
Postat av: sophie

vad för 4 ? :o

2010-10-10 @ 18:51:21
URL: http://wiith.blogg.se/
Postat av: Louise

Men bajsa vanessa ! vi skulle ju träffas på tisdag och torsdag, hur blir det med de då ? :O <3

2010-10-11 @ 22:38:43

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0