HELGEN

fredags : jag va i täby med ida och azba. jag slaggade hemma hos ella med ida och jag hade det grymt kuuul! vi kollade på en film, sjöng singstar och vi spelade lite gitarr. ella och ida är grymt bra på att sjunga, verkligen grryyymt! dagen efter så vaknade jag upp genom att hennes söta lillebror väckte mig och ida, ella sov som en stock ;). vi spelade supermario på hennes wii, skiiitkul. vi drog till täby och var med männsikor, det va också kul. sen kom jag hem klockan 10.
lördags : jag va hemma och pluggade, tittade på en film och läste världens hemskaste bok ! pojken som kallades det är verkligen den bästa boken jag läst i hela mitt liv. jag har snart läst halva boken bara idag ! jag va bara hemma och fixade lite saker och ting.
söndag : idag är jag hemma och skriver min novell som ska vara klar snarast! fyfan vad seg jag är på det här. lyssnar på james morrison, den bäästa singern lixom! snackar med russia på facebook och skickar lite låtlänkar till varandra, höhö. snart kommer lilla alex hit ! :D

puss !

/har ingen bild på den här datorn.


Kommentarer

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0