DAG 01 – OM MIG

Hej jag heter Vanessa Vargas och föddes den 9 Maj 1996. Jag bor tillsammans med hela min familj i Vaxholm förutom min syster Diana som bor i närheten.

Jag spenderade mest av min fritid i Täby Centrum med Ida Klintberg men inte nu längre. Det har kommit några saker i mellan och jag brukar vara hemma. Annars brukar jag spela tennis på Torsdagar med henne, Millie och Simon.

Jag har tre speciella vänner, Louise är min barndomsvän som jag känt sen 6-års tror jag, alltså åtta år ! Hon betyder verkligen mycket för mig, hon förstår mig och jag henne. Sophia Watson heter den andra b-ruden, alltså min bästavän. Vi går i samma klass och jag har kännt henne i typ två och ett halvt år, stolt över det. hon har verkligen funnits där för mig. Det finns en till person.. Som jag har kännt i hela mitt liv. Stephany Lahti heter hon. Hon är mer än bara än vän, kusin och min solstråle. Jag har kännt henne hela mitt liv. Vi har inte träffats på ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR..Juste.. HON FYLLER ÅR IDAG! Jag älskar dig gumman, 14 år med dig och det ska bli mer.

Jag går i Engelska Skolan I Täby med världens bästa klass, nämligen 8c. Jag trivs jätte bra där, man kan verkligen vara sig själv om man jämför med vissa andra skolor. Jag är månadens elev och jag vet fan inte varför jag är det, alla diggar mig bara, hahanej.. Den skolan är toppen.

jag vet inte mer vad jag ska skriva så det här får räcka.
puss :)


Kommentarer
Postat av: steffie

jag älskar dig gumman ! :D <3

2010-12-15 @ 21:46:50
URL: http://steffus.blogg.se/

fyll i rutan:

ditt namn:
är du här ofta ?

din hotmail:

din blogglänk:

din text:

Trackback
RSS 2.0